Przepraszamy za niedogodności.
Wyszukaj ponownie to co szukasz
Silniki wysokoprężne również mogą być ekologiczne, o czym świadczy pierwsza na świecie hybryda typu plug-in z silnikiem Diesla, Audi Q7 e-tron Quattro. Pojazd o wyjątkowym charakterze, który oferuje nie tylko praktyczność SUV-a przy oszczędnym zużyciu paliwa, ale także aktywną jazdę przy minimalnym wpływie na środowisko.
Dane techniczne Audi Q7 e-tron Quattro
Dwa silniki i 1400 kilometrów na jednej stacji benzynowej, to główny powód do dumy z pierwszej hybrydy z silnikiem Diesla od Audi. Przyspieszenie 6,2 sekundy do 100 km/h, prędkość maksymalna 230 km/h i zużycie niecałe 2 litry oleju napędowego na sto. Dzięki tylko jednemu silnikowi elektrycznemu hybryda typu plug-in jest w stanie przejechać 56 kilometrów. Audi Q7 e-tron Quattro to prawdziwa symbioza komfortu, sportowego charakteru i oszczędności. Model łączy w sobie wszystko, co najlepsze, co jest dostępne z dwóch światów polarnych zaangażowanych w wynalezienie samochodów nowej generacji.
Ze względu na specyfikę technologii PHEV, silnik wysokoprężny nie generuje energii dla akumulatorów i dlatego po ich rozładowaniu Audi Q7 e-tron Quattro zamienia się w zwykły samochód z silnikiem wysokoprężnym. W SUV-ie tylko praca układu hamulcowego z odzyskiem energii ma na celu kompensację ładunku elektrycznego ogniw akumulatora litowo-jonowego. Tym samym w modelu prześledzony jest ważny stan techniczny, aby w pełni spełniał deklarowane właściwości jezdne akumulatora samochodu wymaga regularnego ładowania.
Nawiasem mówiąc, ładowanie auta trwa około 2 godzin, a możliwość podłączenia hybrydy plug-in do zwykłego domowego gniazdka sprawia, że jej eksploatacja jest jeszcze bardziej przystępna cenowo.
Zapoznaj się z naszą ofertą ładowarek
Wyszukaj ponownie to co szukasz